ett inlägg som är tidsinställt, för länge sedan

det här inlägget skriver jag nu, 7/11-10 kl 18.31.
jag vill skriva det här inlägget mest för kul, jag menar coolt när det publiceras om tio år!!
om bloggen inte är nere då vill säga.
jag vill bara säga som en kompis sa till mig för ett tag sedan,
- ta vara dom era nära för ni vet aldrig hur länge ni har kvar dom.
jag tycker att der är så fint och så klokt sagt att jag nästan får tårar.
- lev livet!
det är mer vad jag säger, men det är så sant, för hur ska jag kunna leva livet utan mina nära?,
de är min drog de att jag ska orka vara mig själv och för att jag ska orka gå upp ur sängen varje morgon.
jag älskar er mina nära, jag vill att ni ska veta det! ni är bäst!






//gg

ps. idag är de min födelsedag, hihi, jag fyller 27. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0