right now

- bor i egen lägenhet, jag stormtrivs, har det riktigt bra!
- spelar fotboll väldigt mycket, 3 ggr/ vecka i skolan, 4ggr/vecka med laget
- skolan är bra, älskar min klass, och jag är ledig lagom mycket. (3eftermiddagar/vecka)
- läser matte c, har haft en lektion men fattade ingenting, hoppa av?!
- saknar magaluf & mr g
- är så himla glad att jag har mina vänner, jag mår bra av er!
- min familj är bäst, jag älskar dom!
- tappade bort min plattång, köpte en ny, min gamla kom fram, 600 kr åt skogen, bläää
- måste köpa ny telefon pga. att min iphone blev stulen i paradiset, hm, pengar..
- jag hatar cancer! borde inte få finnas, människor förtjänar bättre, usch
- projektet i trean är nu bestämt, ska cykla i stockholm, komemr bli soft.
- ska nog beställa tatueringstid denna vecka, FML, det är en låt, den ska sitta på min fot!

//gg

Kommentarer
Postat av: Angelica Ljungcrantz

Vadå, ska du bara cykal runt i sthlm eller vad ska du göra mer exakt?

När du kommer hit så får du säga till innan så kanske vi kan ses :)



Kram, Ange

2011-09-13 @ 13:41:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/notpajen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0