don't stop believin'

vet inte vad som har hänt med mig, träffar
mina vänner och det enda vi kan prata om
är magaluf resan, fasen skönt att vi mår
dåligt ihop iallafall. vi saknar det enormt.
kollade på sol fest och oroliga föräldrar
häromdagen, det var från maga, jag
blev tårögd, av liksom ingenting egentligen,
det bara blev så. konstigt. konstig tjej.
men jag var inte ensam om det. 

har bestämt mig för att det nu ska bli barskola 
för mig, iallafall någongång. jag vill åka nu, jullovet.
men finns inga utbildningar då, sug. 
men jag känner att jag måste komma bort på
jullovet, så någonting får det fan bli, jag vill ha värme. 
blir det ingen bartenderutbildning då så blir det iallafall
efter studenten. 

puss

//gg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0