KÖRKORT

och igår kom dagen som jag väntat på,
osäker som fan på hur uppkörningen skulle gå till
är klar, hon säger godkänt, jag fattar inte.
får pappret och hon säger att det fungerar som
körkort så länge, jag fattar fortfarande inte.
började inse igårkväll när jag åkte och hämtade
en underbar vän att jag har körkort,
fan va fett, jag har KÖRKORT!
känns grymt!

ikväll blire vara taxi till mamma och pappa
för de ska iväg till vänner.
annars blir det lugnt, är rätt sjuk så ska
droga mig i tabletter mat och sömn och
hoppas det blir bättre.

ciao!

//gg

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis Gagga!

Hur var teoriprovet? Var det svårt?

Kram <3

2011-03-05 @ 16:52:34
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0