ibland är det bättre att sitta tyst och verka dum än att öppna munnen och bevisa det,

jajaja, rubriker är svårt, och jag tycker om det där lilla ordsråket, lite sant, kanske inte..
idag är jag riktigt träningssugen, redigt pepp ass! dock så ska ja inte träna förrän
på söndag, vilar den här veckan så ja kan börja om på nytt men benhinnorna sen,
men nya sulorna och allt kommer det nog göra susen, hoppas jag...

blir kanske trots allt några situps senare, kanske till och med en och annan armhävningxD

har nu även kommit på att jag fyller år snart och att det är dags att önska sig saker,
men jag önskar mig nog mest pengar, för det behövs, måste ha nya boots,(just nu
går jag omkring i converse ute i -7grader), nehöver även nya innefotbollsskor (dom
ja har nu har jag haft sedan femman) och sist men inte minst behöver jag nya
fotbollspjucks, ett par redigt najsiga skulle inte sitta fel, men får se vad puma har
att bjuda på på visningen på onsdag, hoppas  på massor snyggt!!!

andra saker ja tänkte önska mig lite lätt sådär,;
jkl
träningskläder från classfield, grymt snygga tkr jag :)
amani
skulle heller inte sitta fel med den här hetingen, christiano ronaldo för armani.
inpo
skulle heller inte sitta fel med lite närhet och kärlek, men man ska väll inte önska sig för mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0