future in my hand

jag vet vad jag vill göra i framtiden !
nu ska jag gå ut gymansiet till en början,
efter att gått ut det då ska jag ha sommarlov, efter ett underbart sommarlov ska jag på hösten bege mig ner till thailand, underbaraste thailand, nere i thailand ska jag gå en bartenderkurs på tre veckor, när jag är klar med den kursen kommer jag att vara en internationell utbildad bartender, få ett certifikat som visar att jag är utbildad. förhoppningsvis kommer jag att träffa massor med nya vänner på kursen som jag kommer att spendera många barkvällar med!
efter kursen så ska jag stanna i det fantastiska landet, jag trivs där så sjukt bra, kan inte förklara riktigt, jag bara ryser när jag tänker å det, i thailand finns det inga bekymmer, där lever man livet.
Iallafall så ska jag stanna i thailand och där kommer jag att söka jobb som bartender någonstans i phuket/krabi, förhoppningsvis hamnar jag på en bar där jag trivs väldigt mycket och där det är blandat med både turister och sådana som bor där som bara är ute och roar sig. Detta är min dröm, och jag ska fan se till att det går i uppfyllelse, jag ska kämpa för att komma dit för det är vad jag verkligen vill. sedan är tanken att jag stannar där så länge jag vill, när jag känner att jag gjort mitt i thailand så drar jag vidare, kanske singapore, västindien eller någonannanstans,

västindien är också ett ställe jag har bestämt att någongång i livet besöka, det finns en ö där som heter boire, den ska vara helt underbar, världens rev som är perfekta att dyka vid, och på den ön skulle jag gärna vilja arbeta på, som dykinstruktör.

folk säger ofta till mig att ha båda fötterna på jorden, men jag har mål med livet, saker jag ska uppleva på min livstid, och dom målen är at upptäcka världen, ser man itne så stort kommer man heller inte dit!


lite bilder från när jag var i thailand -08



från Klong Dao Beach på Koh Lanta, på dessa stolar satt vi varje kväll vid solnedgången och senare kolalde vi eldshows


borta bra men hemma bäst, nejnejnej tvärtom!


underbar bild, solnedgång på Klong Dao Beach


solnedgång i närheten av patong, här från lägenhetsområdet på Kalim Bay som vi bodde på, helt underbart!



//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0