året är 2010




Mitt
år tvåtusentio, det ska bli en fyjäkla bra år!
Jag lovar mig själv att det här året ska innehålla
lika mycket godsaker som förra året, ännu mer
tillochmed, men däremot ska jag vara rädd om
mig själv och mina känslor och försöka att inte
bli sårad kommande år, iallafall inte sårad så
många gånger, av så många människor.

- Det här är året när jag ska minska mitt skitsnack,
inte för att jag kan påstå att det är i stor mängd,
men man kan klara av att inte snacka skit alls,
jag ska iallafall inte snacka massa onödigt!

- Det här året kommer att innehålla massor
med fotboll, åhh jag ser fram emot det så mycket,
jag ska fan göra mitt bästa, jag ska bli så himla
mycket bättre, det är så kul och jag vill så
mycket mer! nya laget är kanon och om
allt gå enligt planerna så, åh, jag fan va bra
de ska gå det här året!

2010, det bästa året, ett år jag kommer att vara stolt över !

//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0