allt som sker är menat att ske

gårdagen var helt okej, var hemma hos en tjej iklassen med tjejorna
och åt mat och myste massor först, sen bar det iväg med buss in till
stan, lokalfest, o ja vad säger man, det var helt okej,
dock 60/40 tjejer/killar, det ar lite sådär, tjejer ska oftast vara så
himmla "kollasnett på" andra tjejer, bara onödigt, vf inte dans och ha
kul ihop istället ?
iaf, kvällen fårmedel betyg, helt okej.

idag vaknade jag tidigt av att min underbara kusin (5år) som sov hos
mig inatt, han började ropa på sin pappa så ja fick förklara för han
var han var och lite, mm min älskling pojke är de! :)
nu har han tyvärr åkt hem och jag ska nog fixa mig lite och sen
blir de nog att åke en sväng till ikea faktsikt, det va rett bra tag sedan
och jag skulle verklgien behöva ha nya gardiner, trött på dom ja har,..

have a nice day!

//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0