the world's greatest

idag känns gårdagens träning av lite grann, lagom skön träningsverk.
träningen igår var typ boxercise, riktigt rolig träning! :D

idag så har jag tänkt att spendera dagen med min familj på landet,
åker dit med pappa nu vid två sen kommer mamma o lillebror
någon timme efter eler nåt sånt.
jag tänkte att jag skulle ploga lite snö med fyrhjulingen och basta
och lite så det kan nog bli riktigt roligt, tänkte att jag nog kommer
hem imorgon, sen är det helg och så får vi se vad som väntar.

Du är allt för mig- Titanix
"fast än himlen är grå
så vet du ändå
du är allt för mig
åh ingen annan kan få
känna mig så
jag finns här för dig
du är allt för mig" 


k,ö
                                                                                                  springinspiration
//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0