en vän med en bil

läget just nu; mer trött på kyla & snö än förut, vill ännu mer ha vår och sommar,
                      vill köpa massa fina shorts och linnen och bikins och kunna använda det ju.
                      det är mycket jag vill jag vet, men snälla, sommar kan jag väll iaf få ?

är just nu även inne i en jobbig period där en pojkvän saknas väldigt mycket.
drömmer tillochmed drömmar om bästa pojkvännerna man kan han,
men för en grymt stor besvikelse sedan när jag vaknar och inser att det
är just bara en dröm.. var är du som ska vara min?


inatt sov jag 11 timmar, det var skönt, dock försov jag mig, men hann ändå till
skolan, bara lite sent. förut åt jag pannkakor, sen solade jag, nu ligger jag
här och snart ska jag duscha och ladda för en ny dag. 

monki
detta inhandlades igår (monki), det fick bota min längtan till sommaren för ett tag,
fast egetnligen blev nog längtan bara värre, tänk att kunna gå i linne o shorts!!


Där är leden som vi gått, och där är jord som kommit bort.
Men någon dag är jag tillbaks, och allting blir som allting borde va.
- Hästpojken - gittarer & bas, trummor & hat

 
//gg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0