bad hair day.

- en busschaufför fick för sig att han var så sen så det var ingen idé att köra hans sista körning som skulle gå tio i åtta i morse. så han struntade i det. även fast det stod 15 pers och väntade på den, i typ -18grader, tack snälla du, du gjorde det till första failen på denna dag. fick stå och frysa i en kvart till och vänta på nästa...
- min dator fick virus häromdagen, lämnade in den, tillbaka den idag, och dom har omformaterat hela skiten, ingeting finns kvar, alla mina arbeten som är klara men oinlämnade, borta!, typ åtta st. som tur var hade jag sparat allt på henkas hårdisk, osm jag idag fick reda på att den hade kraschat. hmm, alla mina uppgifter? jag vägrar gör om dom, ja orkar inte, det är sjukt mycket...
- får tillbaka datorn, laddar ner typ msn o lite, ska fixa så fotbollslaget hemsida som startsida, ser då att dom lagt upp lagen inför cupen i helgen. och vad händer ? jo självklart så hamnade jag i, ao vad säger man, ett lag jag inte ville hamna i, det var tre stycken har spelat mkt och bra ihop med, dom andra, vet knappt vilka de är?! små är dom iaf, inlånade, och det andra laget är alla äldre i, va fan?!
- sedan en redovisning på allt det här, den gick faktskt helt okej för att vara denna dag?!
 
ge mig en istapp i huvudet så jag blir medvetslös i typ två veckor och vaknar och allt är bra?! FAN!

bryter ihop snart, jag orkar inte!

//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0