artonde februari tvåtusentio

IDAG FYLLER JAG SJUTTON ÅR!

dagen har varit jättebra än så länge, gästerna kommer nu vid sex
så då blire massa släkt och så, :)
jag har kommit på att jag tycker om att fylla år, det är
liksom en härlig känsla i magen då och jao man man lever!

LIVET LEKER!

<3

kan summera dagen, eller ao vad aj fått typ:P
väggen som nu är klar, bild kanske kommer snart, men jag är iaf kanonnöjd!
pengar till fotbollsskor
svart stor tröja
vit stor tshirt med tryck
popcorn (Y)
en ljusstake
och en liten typ väska från malaysia :)
plus pengarna från släkten :)
en riktigt härligt dag,
idag har allt varit bra, tänker inte på de dåliga.

juste skrev en novell i skolan idag, vet inte om det blev så
bra typ språkmässigt och så, men tycker att min mening med historian
var bra iaf, så själva historien är jag nöjd om, den handlar om
att vara sig själv. :)

//gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0